وبلاگ وبلاگ .

وبلاگ

گن لاغري

جهت خريد گن لاغري قد آدرس + كد پستي را به شماره ۰۹۱۶۲۴۲۲۸۱۵ ارسال كنيد

خريد گن لاغري و فرم دهنده باسن و كمر فورم ايزي پادار (Formeasy Sleamless)

خريد اينترنتي گن لاغري بلند پادار در چهار سايز مختلف

در چهار سايز مختلف

خـريد پستي >> قيمت فقـط :۳۵۰۰۰تـومان

اين محصول در چهار سايز متفاوت عرضه شده است

(لطفا در هنگام ثبت سفارش در قسمت پيغام سايز مورد نظر خود را ذكر نماييد)

گن لاغري فورم ايزي  Formeasy Sleamless محصولي با كيفيت تضمين شده، از سوي كمپاني معتبر فورم ايزي Formeasy تركيه مدت كوتاهي است كه به بازار آمده است و با توجه به كيفيت عالي ، قابليت شستشوي مكرر و دوام فوق العاده به سرعت بازار هاي اروپا ، آمريكا و آسيا را تسخير كرده است.
سايز تعريف شده ي اين محصول ، به شما اين امكان را مي دهد تا با اطمينان بتوانيد سايز دلخواه خود را تهيه كنيد. (براي اطلاعات دقيق تر از سايز بندي محصول به انتهاي همين صفحه مراجعه نماييد)

سايزبندي كار:
S: 36-42
M: 40-46
L: 44-50
XL: 48-54

خريد اينترنتي گن لاغري 

توجه مهم: خانم هايي كه جزء يكي از موارد (باردار- سابقه عمل شكمي-حساس به فشار گن) هستند لطفا سعي كنند در انتخاب سايز كمي سايز بزرگتر را در نظر بگيرند تا مشكلي در زمان استفاده نداشته باشند.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :۳۵۰۰۰تـومان

گن

كيفيت منحصر به فرد گن هاي معجزه گر فورم ايزي formeasy شما را به تحسين وا خواهد داشت ، بطوري كه مطمئن باشيد شما هم مثل خريداراني كه در يك سال گذشته از اين محصول استفاده كرده اند ، آن را به ديگران توصيه خواهيد كرد. اين كيفيت جادويي با شستشو ، استفاده هاي مكرر و حتي ماندن طولاني در آفتاب تغيير نخواهد كرد و شما هم پس ازچندين سال استفاده ، اين ادعا را تاييد خواهيد كرد.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :۳۵۰۰۰تـومان

گن  لاغري  و فرم دهنده باسن و كمر اسليپ فورم ايزي Formeasy علاوه بر اينكه از مواد انتي باكتريال (ضد ويروس) تهيه شده است حتي با حساس ترين پوست هاي دنيا نيز سازگار است، اين گن با پوشش دادن بيش از ۵۰% طول بدن موجب خوش فرم شدن قسمت هاي باسن شكم و پهلو ها مي گردد. اين محصول ژله اي بوده و به بدن شما ميچسبد و ديگر سر نميخورد.

فرم دهنده باسن

فرم دهنده باسن و كمر

جدول راهنماي دقيق سايز بندي محصول:

    

روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :۳۵۰۰۰تـومان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۳۹:۲۷ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :